#include #include "vokzal.hpp" using namespace std; int main() { // Створюємо вікно 1950x1200 sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(1950, 1200), "Test Game Window"); // vector platforms; platforms.push_back(Platform(299.f, 900.f, 200.f, 40.f)); platforms.push_back(Platform(700.f, 725.f, 200.f, 40.f)); platforms.push_back(Platform(1300.f, 700.f, 300.f, 50.f)); platforms.push_back(Platform(400.f, 600.f, 250.f, 30.f)); Platform ground(100.f, 1050.f, 300.f, 50.f); window.setFramerateLimit(90); //вище 200 не рокимендую піднімати частоту після 600 буде чути писк дроселів Player player; sf::Clock gameClock; while (window.isOpen()) { sf::Event event; while (window.pollEvent(event)) { if (event.type == sf::Event::Closed) window.close(); } float deltaTime = gameClock.restart().asSeconds(); player.update(deltaTime, platforms); // логіка гравця window.clear(sf::Color::Black); // очистка вікна // малюємо платформи for (auto& platform : platforms) { platform.draw(window); } ground.draw(window); // малюємо гравця player.draw(window); window.display(); // відображення } return 0; }