2d_patformer/game.cpp
2025-09-13 20:42:57 +00:00

31 lines
1 KiB
C++

#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "vokzal.hpp"
int main() {
// Створюємо вікно 800x600
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(1950, 1200), "Test Game Window");
window.setFramerateLimit(90); //вище 200 не рокимендую піднімати частоту після 600 буде чути писк дроселів
Player player;
// Простий квадрат для гравця
sf::Clock clock;
while (window.isOpen()) {
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event)) {
if (event.type == sf::Event::Closed)
window.close();}
//if(event.type== sf::Event::Resized){}
float deltaTime = clock.restart().asSeconds();
player.update(deltaTime); // викликаємо логіку гравця
window.clear(sf::Color::Black); // очистка вікна
player.draw(window); // малюємо квадрат
window.display(); // відображення
}
return 0;
}