31 lines
1 KiB
C++
31 lines
1 KiB
C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
|
|
#include "vokzal.hpp"
|
|
|
|
int main() {
|
|
// Створюємо вікно 800x600
|
|
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(1950, 1200), "Test Game Window");
|
|
|
|
|
|
window.setFramerateLimit(90); //вище 200 не рокимендую піднімати частоту після 600 буде чути писк дроселів
|
|
|
|
Player player;
|
|
// Простий квадрат для гравця
|
|
|
|
sf::Clock clock;
|
|
while (window.isOpen()) {
|
|
sf::Event event;
|
|
while (window.pollEvent(event)) {
|
|
if (event.type == sf::Event::Closed)
|
|
window.close();}
|
|
|
|
//if(event.type== sf::Event::Resized){}
|
|
float deltaTime = clock.restart().asSeconds();
|
|
|
|
player.update(deltaTime); // викликаємо логіку гравця
|
|
window.clear(sf::Color::Black); // очистка вікна
|
|
player.draw(window); // малюємо квадрат
|
|
window.display(); // відображення
|
|
}
|
|
|
|
return 0;
|
|
}
|