31 lines
691 B
C++
31 lines
691 B
C++
|
|
#pragma once
|
|
|
|
#include <SFML/Graphics.hpp>
|
|
|
|
//float velocityY;
|
|
//float gravity;
|
|
//float jumpStrength;
|
|
//bool isOnGround;
|
|
|
|
|
|
class Player {
|
|
|
|
private:
|
|
sf::RectangleShape shape; // форма гравця
|
|
float speed; //швидкість гравця
|
|
float velocityY; // швидкість по вертикалі
|
|
float jumpStrength; // сила стрибка
|
|
bool onGround; //чи стоїть на землі
|
|
float gravity; // сила гравітації
|
|
float groundLevel; // висота "землі"
|
|
|
|
|
|
|
|
public:
|
|
Player(); // порожній конструктор
|
|
void update(float deltaTime);
|
|
|
|
void draw(sf::RenderWindow& window);
|
|
|
|
};
|