2d_patformer/game.cpp
2025-09-24 14:22:47 +00:00

50 lines
1.5 KiB
C++

#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "vokzal.hpp"
using namespace std;
int main() {
// Створюємо вікно 1950x1200
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(1950, 1200), "Test Game Window");
//
vector<Platform> platforms;
platforms.push_back(Platform(299.f, 900.f, 200.f, 40.f));
platforms.push_back(Platform(700.f, 725.f, 200.f, 40.f));
platforms.push_back(Platform(1300.f, 700.f, 300.f, 50.f));
platforms.push_back(Platform(400.f, 600.f, 250.f, 30.f));
Platform ground(100.f, 1050.f, 300.f, 50.f);
window.setFramerateLimit(90); //вище 200 не рокимендую піднімати частоту після 600 буде чути писк дроселів
Player player;
sf::Clock gameClock;
while (window.isOpen()) {
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event)) {
if (event.type == sf::Event::Closed)
window.close();
}
float deltaTime = gameClock.restart().asSeconds();
player.update(deltaTime, platforms); // логіка гравця
window.clear(sf::Color::Black); // очистка вікна
// малюємо платформи
for (auto& platform : platforms) {
platform.draw(window);
}
ground.draw(window);
// малюємо гравця
player.draw(window);
window.display(); // відображення
}
return 0;
}